Sunday, June 21, 2009

Sekitar AJC 09'

Slot saudara Jufitri-Cemerlang dari Dua Dimensi, seperti biasa unsur leluconnya tidak pernah tinggal dan hampir sama dalam setiap ceramah yang diberikan.Selamat berjuang di UK buat abg ju.

adik-adik putera

Oh dik, salah strategi tu, kan akak dah kata kaki kena lurus..hu3, main tipu eh?=)

pembahagian kumpulan, kumpulan 8 bertuah dapat kak ct..hik3

pandang apa ya ?
bersatu kita teguh!

sebahagian daripada fasilitator muslimat

kenapa dengan adik-adik putera ni?

atikah bersama anak-anak buahnya sewaktu LDK

adik-adik kumpulan saya membentangkan menaranya yang sangat 'comel'..hu3.
Rindu pula dengan kerenah Hilmi dan Zati.

hanis bersama sebahagian daripada ank buahnya, jauh datang, diimport dari johor, syukran jiddan hanis, moga Allah permudahkan urusanmu dik.

sedia untuk riadah badanniyah

sesi membuat 'roket'..tetapi kenapa perlu ada daun pandan?terima kasih kepada semua adik-adik kumpulan 8 yang menulis komen pada akak, sangat menghargainya.InsyaAllah, bertemu lagi nanti ya.InsyaAllah kami akan turun sebelum adik-adik menduduki peperiksaan PMR.Harapan adik-adik pada diri sendiri dan apa yang akan adik2 lakukan selepas program, diharapkan akan direalisasikan dan bukan sekadar di atas kertas.Mujahadah itu perlu.

rasai kehebatan tepung bercampur pewarna..zul suka ya dengan riadah bermodul seperti ini, tetapi di akhirnya ada sesuatu yang sangat bermanfaat buat semua putera dan puteri

kem komanden mengarahkan sesuatu

pemerhati? sepatutnya mereka ahli parlimen permatang pauh...dari kiri nuruddin, adi dan abang syafiq.


sewaktu ini saya tiada di padang dek kerana berbincang sesuatu dengan ustaz shamsul, kasihan adik ini..dipakaikan 'make up' percuma oleh rakan-rakannya.=)

kemahiran berkomunikasi adik-adik diuji sewaktu sesi sidang pleno, erm ada beberapa putera dan puteri yang berbakat...


speaker dewan dan?

ahli parlimen permatang pauh...waktu ini adik2 tidak menjawab soalan apabila disoal dan waktu ini saya cuba menggagahkan diri melawan rasa kantuk

permulaan kepada kata-kata retorik?


malam 'muhabelasah' yang paling saya suka setiap kali program kerana saya turut sama merasainya dan menghayati setiap kata-kata Kem Komanden di samping membayangkan bermacam-macam perkara dan seperti biasa 'drama' akan bermula=).Itu sudah pasti.

post mortem..waktu ini nur yang mengambil gambar, dah memang itu hobinya sejak awal program..he3


post mortem..apa yang kelakar tu zul?

majlis penutupan AJC 09'


bermulalah kata-kata pengarah, sempat lagi pandang kamera ya.Generasi Abu Qassim?Lucu juga ayat ini.


lepas ni jangan lupa follow up ye din


putera-putera SMKA Pedas


sewaktu majlis berakhir.nur dengan gayanya yang entah apa-apa.hu3.syukran buat aisyah dan anisah yang bersusah-susah datang dari uia pj..moga Allah membalas jasa kalian.



Setakat ini sahaja tatapan buat sahabat-sahabat. Bersyukur yang teramat padaNya, kerana akhirnya berjaya juga program ini dijalankan walaupun dengan kekurangan tenaga kerja, seperti biasa kita tiada kuasa dan daya untuk mengubah mereka seperti yang kita mahukan, hidayah milik Allah jua. Namun, jika mereka mendapat hidayah dengan usaha kita yang berterusan itu lebih baik.Ya Allah, show them the right path, the path of Rasulullah and His Messenger...

No comments: