Friday, December 5, 2008

1.12.2008

Salam rindu salam hari jadi pada birthday girl...syukur moga dipanjangkan umur dapat berbakti pada ibu bapa juga islam terutamanya..emuah..
Moga2 Allah jadikan pagimu cahaya,zohormu gembira,asarmu bahagia,maghribmu keampunan,isyakmu keberkatan dan doamu tidak ditolak dan diluaskan rezkimu serta ianya tidak diambil balik,& dibuka pada mu pintu syurga tanpa sempadan.SLMT HR LHIR..
Sabda Nabi SAW:Cinta terhadap apa yang dicintai Allah dan benci kerana Allah adalah termasuk daripada iman~Riwayat Bukhari.slmt hr jd yg ke 20 ct.moga kamu dipanjangkan umo dan diberi kebahagiaan di dunia dan akhirat.lov n miz u so much.
Selalu benar kau manjakan matamu memandang keindahan,kelak kau mudah menjadi pelupa..Selalukanlah pujuk matamu memandang kedhaifan, kelak kau akan menjadi pengingat.SANAH HILWAH 20!Didoakan agar menjadi hamba yang solehah, cmrlang dunia akhirat.Moga terus istiqamah di jalan ini,amiin:-)
Ini di antara mesej2 yang masuk ke dalam peti mesej saya saat jam menunjukkan jam 12 tgh malam ke atas..hu3...iaitu pada Tanggal 1 Disember 2008..Sykran jiddan kepada kalian yang memberi kata2 yang memberi inspirasi dan semangat kepada saya sempena hari lahir saya yang ke-20..Tuakah??
Barangkali ada insan yang berkata sedemikian.Terima kasih mengingatkan..Moga peningkatan usia ini memberi saya satu inspirasi dan semangat untuk terus berubah ke arah yang lebih baik.Bukanlah ucapan2 hari lahir yang didambakan diri namun doa kalianlah yang saya dahagakan.Moga diri terus tabah dalam menghadapi pelbagai mehnah dunia yang tiada henti dan lebih mendekatkan diri dengan Sang Pencipta...InsyaAllah...Syukran buat mak yang memberi hadiah hari lahir buatku..I like it so much!hehe...
Terima kasih tidak terhingga buat abah dan mak yang membesarkan anakmu ini dan memberi segala keperluan.Ketahuilah bahawa ct sayang mak dan abah sangat2...Hanya Allah yang dpat membalas jasa kalian.
Benarlah bahawa hari lahir merupakan suatu medan untuk kembali muhasabah diri..
Sering kali kita alpa dengan arus duniawi yang hanya sebentar cuma.
Perjuangan tidak akan berhenti selagi ajal belum tiba..
Moga diri ini menjadi wanita, anak dan isteri yang solehah...insyaAllah.
Syukran pada semua ahli keluarga dan sahabat2 yang memberi ucapan tidak kiralah secara lisan atau tidak, terima kasih!

No comments: